Osvětová kampaň DPP bojuje proti obtěžování v dopravě
Cílem nové pražské kampaně je pojmenovat, co to obtěžování je, a
nabídnout ostatním způsob, jak zasáhnout.
Cílem nové pražské kampaně je pojmenovat, co to obtěžování je, a
nabídnout ostatním způsob, jak zasáhnout.
Red Bull Showrun do své propagace zařadil tramvaj „mazačku“
s monopostem.
Místo stojanů v pražském metru využívá deník Metro pro distribuci
větší počet kamelotů a také ve vybraných stanicích kameloty s koly.
Dopravní podnik hl. m. Prahy spustil novou kampaň se sloganem „Městem
bezpečně, městem spolu…“.
Obvodní soud pro Prahu 9 se bude znovu zabývat sporem o platnost smlouvy
mezi pražským dopravním podnikem a firmou Rencar.
Ministerstvo financí obdrželo v úterý předžalobní výzvu od firmy
JCDecaux kvůli sporu s dopravním podnikem Prahy o platnost smlouvy
z roku 1997.