Do Triadu nastupují Šteffeková, Hamorský a Šimek

Pražská agentura Triad nastoupili Vierka Šteffeková, Maroš Hamorský a Jan Šimek.

/media/15342/triad_novi

Fullscreen Sdílet

/media/15342/triad_novi

Fullscreen Sdílet

Agentura Triad Advertising přijala v Praze tři nové zaměstnance na seniorní pozice. Jedná se o Vieru Šteffekovou, Maroše Hamorského a Jana Šimka. Trojice má pomoci s kompletním klientským servisem, ať už jde o ATL koncepty, integrované kampaně, nebo digitál.

„Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů,” zdůvodnila výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.

Pozici account directorky a nové teamleaderky obsadila Vierka Šteffeková. Povede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. V reklamě má 12 let zkušeností. Do Triadu přechází z pražské Zaraguzy.

Maroš Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku Ikea v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a globální online komunikaci Velkopopovického Kozla z Asahi. V reklamě se pohybuje 10 let. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze. Dříve pracoval ve slovenském Triadu.

Na pozici ideamakera nastoupil Jan Šimek, který se stává součástí týmu s portfoliem značek Plzeňského Prazdroje. V reklamě působí 20 let. Do Triadu přichází z agentury Mustard.

-stk-

# reklama # personálie # lidé # agentura # Triad Advertising # Jan Šimek # Maroš Hamorský # Vierka Šteffeková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.