Do PPC Bee nastoupili Šimon Jůn a Martin Laudát

Aplikace PPC Bee, která se zabývá automatizací reklamy, přijala dva seniorní UX specialisty Šimona Jůna a Martina Laudáta.

/media/21621/laudat_jun

Fullscreen Sdílet

/media/21621/laudat_jun

Fullscreen Sdílet

Aplikace PPC Bee, která se zabývá automatizací reklamy, přijala dva seniorní UX specialisty Šimona Jůna a Martina Laudáta.

Šimona Jůn má zkušenosti z Bibloo nebo Urbanstore, jeho školením si prošli designéři ČDIS, Volkswagenu nebo společnosti ABRA. V PPC Bee má na starost vylepšování úvodního seznámení klientů s aplikací, tvorbu a zpracování výzkumů a optimalizaci webu.

Martin Laudát pracoval na designu platební brány GoPay a také na projektech pro GLS nebo Equa Bank. Poslední roky se věnoval design systémům, jejich tvorbě a implementaci ve firmách. Přednáší na konferencích a pořádá komunitní projekt Čtvrtkon. V PPC má navrhnout uživatelsky přívětivé prostředí aplikace a vybudovat nový design systém tak, aby se aplikace v budoucnu mohla přirozeně rozvíjet. Úzce spolupracuje s vývojáři a stává se tak prostředníkem mezi vývojem a koncovým uživatelem. 

-mav-

# reklama # aplikace # PPC # PPC Bee # Šimon Jůn # Martin Laudát

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.