Knowlimits koupila třetinový podíl v PPC agentuře Kofein
Knowlimits Group odkoupila 30% podíl v agentuře Kofein od spoluzakladatele
agentury Roberta Štípka.
Knowlimits Group odkoupila 30% podíl v agentuře Kofein od spoluzakladatele
agentury Roberta Štípka.
# Aktuality # Internet & Mobil
Do roku 2029 se chce Dotidot stát komplexním marketingových řešením,
pomocí kterého půjde řídit téměř celý výkonnostní marketing.
# Aktuality # Internet & Mobil # Lidé
Aplikace PPC Bee, která se zabývá automatizací reklamy, přijala dva
seniorní UX specialisty Šimona Jůna a Martina Laudáta.
AC Sparta Praha obhájila vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla a
potvrdila, že na poli marketingu se jí z tuzemských fotbalových klubů
daří nejlépe.
Letošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se
v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch
z Omnicom Media Group.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.
Seznam.cz reaguje na trend automatizace nákupu reklamy a spouští reklamní
e-shop Seznam Reklama. Nyní primárně pro vlastní partnerskou síť.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Oděvní značka By Luci spoléhá na sociální sítě. Díky nim dosáhla jen
za první kvartál na obrat ve výši 4,5 mil. korun.