Autor textu MediaGuru
Novou Head of Social agentury Bistro Social se od 1. ledna stane Natálie
Malcová.
Do čela agentury Bistro Social, jež patří do skupiny Dentsu, nastoupí od 1. ledna Natálie Malcová. Na pozici Head of Social vystřídá Martina Navrátila, který z týmu na konci roku odchází. Malcová bude mít na starosti zároveň řízení agentury iProspect, která se v rámci Bistro Social stará o výkonnostní marketing.
Natálie Malcová působí v agentuře více než pět let, od letošního ledna jako Social Ads Director. Na starosti má tak veškeré reklamní strategie agentury a zároveň zodpovídá za technologický rozvoj všech klientů. V průběhu let se starala například o sociální média značek Mastercard, Calpra Groupe nebo Sazka.
„Sociální média jsou velmi dynamické a rychle se měnící prostředí, zároveň zájem o ně v posledních letech strmě narůstá, což vidíme i u nás,“ komentuje Natálie Malcová.
-stk-
# sociální sítě # reklama # personálie # lidé # Bistro Social # agentura # iProspect # Natálie Malcová
Autor textu MediaGuru