Do agentury Fragile přišli Petrovics, Čihák a Marcinek

Agentura Fragile představila tři nové tváře: Igora Petrovicse, Otakara Čiháka a Jana Marcinka.

Út 19. září 2023 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/25909/fragile

Fullscreen Sdílet

/media/25909/fragile

Fullscreen Sdílet

Do agentury Fragile nastupuje na pozici Client Service Director Igor Petrovics. Bude zodpovědný za posílení klientského servisu stávajícím klientům, posun agenturního businessu k širšímu využívání mediálních synergií online a offline komunikace a využití zázemí se společností Knowlimits Group.  

Igor Petrovics přichází po letech zkušeností hlavně na straně agentur WPP (Mediacom, Ogilvy) i na straně klientské (Proton Therapy Center, Auto
Průhonice), kde působil na pozicích marketingového ředitele. Poslední dva roky pracoval ve společnosti Httpool na pozici Commercial Director.

Novou tváří v managementu Fragile je také Otakar Čihák – nový Creative
Director. Po více než osmi letech strávených v agentuře McCann přijal nabídku z Fragile. Čihák zkušenosti nabral v agenturách Leo Burnett, Media Age a McCann

Jan Marcinek pak nově působí na pozici Brand & Communication Strategist, která vznikla v reakci na dvojnásobný růst Fragile v posledním roce Marcinkovou rolí není jen strategická podpora accountského a kreativního oddělení, ale také nastavení nových procesů uvnitř společnosti, aby agentura mohla reagovat na rostoucí potřeby klientů. Marcinek do Fragile přestoupil z Rouvy, kde vedl tým starající se o digitální marketing.

„Jedním z hlavních cílů pro tento rok je posílení managementu a doplnění strategických pozic. Jsem rád, že se nám daří nacházet talentované lidi, ale i zkušené seniory, kteří je vedou. Všichni tři přinášejí do Fragile nové zkušenosti a silné know-how,"  uvedl Radim Pelánek, CEO Fragile.

-mav-

# reklama # lidé # agentura # management # Fragile # Jan Marcinek # pesronálie # Otakar Čihák # Igor Petrovics

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.