Martinásek, Pálka a Halečka nastupují do agentury Fragile
Agentura Fragile rozšiřuje tým o klíčové strategické posty – novými
tvářemi jsou David Martinásek, Radek Pálka a Marek Halečka.
Agentura Fragile rozšiřuje tým o klíčové strategické posty – novými
tvářemi jsou David Martinásek, Radek Pálka a Marek Halečka.
Innogy spouští novou kampaň. Pavel Šimčík a Petra Špindlerová v ní
tráví podzimní den na chalupě a užívají si „zasloužené odměny".
V nové kampani se Innogy opět spojuje s Pavlem Šimčíkem a Petrou
Špindlerovou. Komunikují bezplatné opravy spotřebičů ke smlouvě.
Agentura Fragile představila tři nové tváře: Igora Petrovicse, Otakara
Čiháka a Jana Marcinka.
Pracovní portál Jobs.cz chce kampaní ukázat, že je nyní vhodná doba na
změnu práci.
V nové kampani komunikuje dodavatel plynu a elektřiny Innogy své
asistenční služby zdarma.
Jako „ideální značka pro mileniály“ chce Zlatý Bažant povzbudit lidi
ve zvídavosti a vychutnávání si života naplno.
Irská whiskey Jameson uvádí na trh 16 různých vzorů ponožek. Párování
je ponecháno na zákaznících.