Dm do kampaně zapojuje tramvaj či předsunuté výlohy

Dm drogerie markt dále rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu přírody“. Nasazuje brandovanou kampaň či předsunuté výlohy.

Čt 5. srpna 2021 10:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17742/dmdrogeriemarkt_tramvaj

Fullscreen Sdílet

/media/17742/dmdrogeriemarkt_tramvaj

Fullscreen Sdílet

Dm drogerie markt rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu přírody“, která byla spuštěna na začátku letošního roku. S ní drogistický řetězec chce oslovit nejen příznivce přírodní kosmetiky, ale i další zákazníky, kteří chtějí vyzkoušet sílu rostlin a bylin v produktech ze světa výživy, krásy a péče o tělo. Nově je do kampaně zapojena brandovaná tramvaj nebo předsunuté výlohy. 

Tramvaj je nyní k vidění v ulicích Prahy. Dále Dm drogerie markt pracuje s kreativním řešení v podobě realizace showcases, spočívající ve vystavení reálných produktů v pomyslných předsunutých výlohách. „Díky navrženému konceptu showcases byly kolemjdoucím představeny vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky Alverde podobně jako v celé síti Dm prodejen. Plochu oboustranného citylightu doplnily plakáty s heslem kampaně ,Věřím v sílu přírody', pod kterým byly na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. To vše bylo doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským,“ popisuje detaily kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace řetězce. 

Kampaň má i edukativní rozměr. „Každý si může rozšířit své znalosti o prospěšnosti konkrétních rostlin. Na webu dm.cz/silaprirody se skrývá seznam vybraných rostlin s přehledem konkrétních produktů, které danou rostlinnou složku obsahují, včetně jejich benefitů,“ dodává Peroutka. 

Během kampaně se Dm drogerie markt zaměřuje na své různé přírodní produkty. V popředí je především certifikovaná kosmetická značka Alverde, jejíž prodeje se v období květen až červenec zvýšily meziročně o více než 17 %. 

Řetězec v současnosti nabízí kolem dvou tisíc produktů šetrných k přírodě. Novinkou letošního jara byla produktová řada Pro Climate privátních značek Alverde, Denkmit, Jessa, Sundance či Sanft&Sicher, jež je neutrální k životnímu prostředí. 

Grafickou stránku kampaně měla na starosti rakouská kreativní agentura ReTale. Na podobě showcases se podílely společnosti Wavemaker, BigMedia  a MetroZoom.

-stk-

# reklama # kampaň # Dm drogerie markt # ekologie # udržitelnost # Alverde # Pro Climate

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.