Autor textu MediaGuru
AXA Partners CEE ve spolupráci se Škoda Auto spustila kampaň na cestovní
pojištění přímo v infotainmentu vozů.
AXA Partners CEE (součást skupiny AXA) ve spolupráci se Škoda Auto oslovila řidiče s exkluzivní slevou na cestovní pojištění přímo v infotainmentu vozů napříč vybranými trhy střední a východní Evropy. Díky využití digitálních karet pro Apple a Google Wallet se podařilo navázat přímý kontakt se zákazníky a dosáhnout nadprůměrných výsledků: 3% proklikovosti a 20% konverzi u uživatelů, kteří si kartu uložili do telefonu.
Během lyžařské sezóny, kdy mnoho majitelů vozů Škoda proudí do zahraničí za zimními sporty, nabídla společná kampaň AXA partners CEE a Škoda Auto řidičům slevu 55 % na AXA cestovní pojištění. Škoda Auto před časem spustila aplikaci Nabídky, dostupnou řidičům s online infotainmentem přímo ve voze. Tato aplikace funguje jako digitální slevová knížka, která podle polohy vozu nabídne řidičům slevy, které jsou pro ně k dispozici. Může se jednat o slevy na produkty Škoda Auto, tak i na další služby pro řidiče, jako je právě cestovní pojištění. Tyto nabídky lze navíc nově zobrazit i na mapě v aplikaci MyŠkoda, pokud má partner vlastní pobočky.
„Snažíme se našim řidičům přinášet něco navíc, zajímavé tipy a slevy, které jim cestování ještě více zpříjemní. Exkluzivní sleva na cestovní pojištění tak dává smysl a dle a na základě počtu využití můžeme říct, že byla pro naše řidiče relevantní,“ popsuje Jan Fatura, Business Owner aplikace Offers.
Aplikace Nabídky může uživatele přivést na web nebo mu odeslat slevový kód na email, ale v tomto případě byla využita ještě třetí možnost – interaktivní digitální kartičky od společnosti Yourpass. Digitální kartičky jsou dostupné pro Apple a Google Wallet a umožňují zákazníkovi mít vše podstatné k sjednanému pojištění po ruce. Řidiči si tedy po načtení kódu v aplikaci uložili kartičku do své mobilní peněženky, kterou pak mohli využít k nákupu pojištění. Výhodou tohoto řešení je možnost aktualizace karty, zasílání notifikací a další přímá komunikace se zákazníkem.
Kampaň byla podpořena vícero komunikačními kanály, kromě přítomnosti ve vozech také mailingem a na sociálních sítích.
Kampaň celkem vygenerovala téměř 400 tisíc zobrazení v Česku, na Slovensku a v Německu s proklikovostí 3 % na cílovou stránku. Více než 20 % zákazníků, kteří si kartičku do Apple či Google wallet přidalo, si zakoupilo pojištění ještě během kampaně. Další nákupy následovali i po skončení kampaně díky možnosti přímé komunikace na uživatele těchto karet. „Na základě úspěšnosti pilotní fáze kampaně jsme se rozhodli s kampaní pokračovat i pro další období a nabídnout řidičům možnost zakoupit si cestovní pojištění i při jejich letních cestách," uvedla Petra Kamenická Kotalová (Head of E-commerce & Marketing CEE, AXA Partners CEE).
-mav-
# reklama # Škoda Auto # digitální karta # AXA # AXA Cestovní pojištění # Yourpass # Apple Wallet # Google Wallet # MyŠkoda
Autor textu MediaGuru