DHL podporuje v kampani spolehlivost v e-commerce

Logistická společnost DHL spustila globální kampaň ve více než 30 zemích světa, včetně Česka.

Po 9. srpna 2021 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17779/dhl_image

Fullscreen Sdílet

/media/17779/dhl_image

Fullscreen Sdílet

Deutsche Post DHL Group, mezinárodní logistická společnost, odstartovala globální brandovou kampaň ve více než 30 zemích, včetně České republiky. Podporuje v ní spolehlivost přepravy v rostoucím odvětví e-commerce.

„Pandemie covid-19 posunula digitalizaci tak daleko, že jsme během několika měsíců zaznamenali vývoj jako téměř za poslední desetiletí,“  popisuje John Pearson, generální ředitel společnosti DHL Express, s odkazem na nárůst prodejů na internetu i nové hráče, které poprvé vstoupili do online maloobchodního prodeje. „Právě nabídka expresního doručování je výhodná pro rychle se rozvíjející e-commerce a může zvýšit nákupní aktivitu a loajalitu spotřebitelů,“ dodává. 

Globální reklamní spot společnosti DHL, v originále jej namluvil Tom Hollander, českou verzi Roman Říčař, zdroj: YT DHL.

Kampaň je k vidění v televizi, kde je nasazen rýmovaný globální spot, který pro českou adaptaci namluvil Roman Říčař a jenž vypráví příběh online nakupování od raných dob až po současnost. Dále se komunikace objeví na internetu a v tisku. 

Kreativní koncept vyvinula agentura 180Amsterdam.

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # logistika # DHL # 180Amsterdam

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.