CzechTourism spouští kampaň na podporu zimní sezóny

CzechTourism v aktuální kampani podporuje česká zimní střediska. Prezentuje je jako ideální pro aktivní odpočinek. 

Út 19. listopadu 2024 16:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/b0egtf5q/unexpectedcryotherapy

Fullscreen Sdílet

/media/b0egtf5q/unexpectedcryotherapy

Fullscreen Sdílet

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism odstartovala začátkem listopadu své kampaně na podporu zimního turismu. Pod názvem „České hory“ a se slogany „Zažijte zimní kouzlo Českých hor“, „České hory čekají na vás“ nebo „Lyžujte doma“ láká na internetu české návštěvníky do zimních středisek. Zahraniční turisty pak oslovuje v rámci své online kampaně „Zimní wellbeing24“, který ukazuje nabídku vánočních trhů, ale i zimních aktivit. 

„Aktuální kampaně CzechTourism, ať už zaměřené na domácí trh, nebo zahraniční publikum, zdůrazňují, že naše hory jsou snadno dostupné, méně přeplněné než zahraniční střediska a ideální pro aktivní odpočinek. Hlavní myšlenkou je ukázat, že každé horské středisko v tuzemsku má co nabídnout – od moderní infrastruktury přes atraktivní lyžařské tratě až po klid a čerstvý vzduch, který tolik chybí v městském prostředí,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.

Tuzemská kampaň, do níž CzechTourism investuje dva miliony korun, cílí na domácí turisty z velkých měst a rodiny s dětmi. Poběží do 15. prosince na internetu a sociálních sítích Facebook a Instagram. Využije i web KudyZNudy.cz. České hory představuje jako „zimní dobrodružství na dosah ruky“, které jsou blízko, pohodové a ideální cílem pro rodiny s dětmi a všechny, kdo mají rádi zimní sporty. 

/media/tgpnl40z/czechtourism_vestopachceskychhor

Fullscreen Sdílet

Zahraniční komunikace rozvíjí koncept „unexpected“ („nečekané“). S rozpočtem 5,4 milionu korun bude k vidění na německém, polském, slovenském, britském, americkém, nizozemském, švédském a dánském trhu. Láká jak na vánoční atmosféru, tak na zimní aktivity – v některých zemích bude CzechTourism komunikovat i motivy spojené se sjezdovým a běžeckým lyžováním s claimy typu „unexpected cryotherapy“, „unexpected solarium“ nebo „unexpected peeling“. 

-stk- 

# reklama # kampaň # CzechTourism # destinační kampaň # destinační marketing # zimní sezóna

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.