• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/18280/andrej-babiš_shutterstock

# Data # Tisk # TV & video

Analýza: Tituly Mafry se méně věnují sporným kauzám premiéra Babiše

Po 20. září 2021 14:50 4 min

Média ze skupiny Mafra píšou o premiérovi stejně často a se stejným vyzněním jako jiné tituly, ale méně se věnují jeho sporným kauzám, zjistila analýza Newton Media.

/media/18217/synetiq

# Aktuality # Data

Synetiq vstupuje do Česka s biometrickým měřením reklamy

St 15. září 2021 10:00 2 min

Analytická společnost Synetiq vstupuje na český trh, přináší biometrický způsob měření emočního dopadu reklamy.

/media/18193/media-a-zabav-shutterstock

# Data

Mediální trh pandemii ustál, letos se zvedá. I nadále trpí zábava

Út 14. září 2021 12:15 3 min

Český trh tak ustál pandemickou krizi lépe než v řadě jiných zemí, píše ve svém komentáři a výhledu Daniel Janeček ze společnosti PwC.

/media/18176/benzinova-pumpa

# Data # Retail

Čerpací stanice se mění, v menších městech plní funkci večerek

So 11. září 2021 09:05 3 min

Čerpací stanice se mění a začínají hrát i roli večerek. Během pandemie se jim zvedly tržby rychloobrátkového zboží, nejvíce rostl alkohol a energetické nápoje.

/media/18166/pegas

# Aktuality # Reklama # Data

Nejvíce inzerce umístila ze zmrzlin zatím letos Prima

Pá 10. září 2021 13:30 1 min

Mezi lednem a červencem patřila k největším inzerentům ze segmentu zmrzlin značka Prima.

/media/18168/volby_ilustrace

# Online # Data

Babiš a Okamura vedou na Facebooku, SPOLU je úspěšné na Twitteru

Pá 10. září 2021 12:10 4 min

Andrej Babiš a Tomio Okamura kralují Facebooku, Twitter je doménou SPOLU a Ivan Bartoš vládne Instagramu, ukazuje analýza Newton Media.

/media/13664/eshop-box-doruceni

# Retail # Data

České e-shopy očekávají silnou vánoční sezónu

Čt 9. září 2021 11:35 3 min

Jen osm procent online prodejců počítá s poklesem předvánočních tržeb. Většina naopak očekává růst, a to i přes dvacet procent.

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Aktuality # Marketing # Data

AKA spouští opět výzkum trhu marketingové komunikace

Út 7. září 2021 10:25 2 min

Asociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou komunikaci.

/media/8331/shutterstock_prodejna_potravin_1

# Aktuality # Data # Retail

Výzkum: Potraviny kupují Češi nejčastěji v supermarketu

Po 6. září 2021 07:15 1 min

Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad širokosortimentních řetězců.

/media/1222/socialmedia

# Data # Online

Studie: Influenceři hrají důležitější roli v šíření zpráv na sítích

Ne 5. září 2021 08:30 3 min

Sociální sítě fungují odlišně jako zdroje zpravodajství. Tradiční mediální organizace se na sociálních sítích pro velmi mladé uživatele obtížněji prosazují, ukazuje studie Digital News Report.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.