Analýza: Tituly Mafry se méně věnují sporným kauzám premiéra Babiše
Média ze skupiny Mafra píšou o premiérovi stejně často a se stejným
vyzněním jako jiné tituly, ale méně se věnují jeho sporným kauzám,
zjistila analýza Newton Media.
Média ze skupiny Mafra píšou o premiérovi stejně často a se stejným
vyzněním jako jiné tituly, ale méně se věnují jeho sporným kauzám,
zjistila analýza Newton Media.
Analytická společnost Synetiq vstupuje na český trh, přináší
biometrický způsob měření emočního dopadu reklamy.
Český trh tak ustál pandemickou krizi lépe než v řadě jiných zemí,
píše ve svém komentáři a výhledu Daniel Janeček ze společnosti PwC.
Čerpací stanice se mění a začínají hrát i roli večerek. Během
pandemie se jim zvedly tržby rychloobrátkového zboží, nejvíce rostl
alkohol a energetické nápoje.
Mezi lednem a červencem patřila k největším inzerentům ze segmentu
zmrzlin značka Prima.
Andrej Babiš a Tomio Okamura kralují Facebooku, Twitter je doménou SPOLU a Ivan Bartoš vládne Instagramu, ukazuje analýza Newton Media.
Jen osm procent online prodejců počítá s poklesem předvánočních tržeb.
Většina naopak očekává růst, a to i přes dvacet procent.
# Aktuality # Marketing # Data
Asociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další
ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou
komunikaci.
Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad
širokosortimentních řetězců.
Sociální sítě fungují odlišně jako zdroje zpravodajství. Tradiční
mediální organizace se na sociálních sítích pro velmi mladé uživatele
obtížněji prosazují, ukazuje studie Digital News Report.