Elektromobil vnímají lidé jako drahý, z aut nejvíc inzeruje Hyundai
Nižší hlučnost motoru na straně jedné, ale na straně druhé vysoká cena.
To jsou největší výhody a nevýhody elektromobilů podle výzkumu Nielsen
Admosphere.
Nižší hlučnost motoru na straně jedné, ale na straně druhé vysoká cena.
To jsou největší výhody a nevýhody elektromobilů podle výzkumu Nielsen
Admosphere.
Kapitán Demo v Lidlu, nebo Michal David coby prodavač v Penny? Která
z kampaní vyvolala větší ohlas na sítích, ukazuje analýza agentury
Adbros.
Téměř třetina profesionálů z televizního odvětví očekává, že
tradiční placená TV a streamovací služby se propojí.
Většinu respondentů text online reklamy, který obsahuje emoji, nezaujme.
Ukazuje to výzkum od Digitaal.cz.
Data z výzkumu Nielsen Admosphere ukazují, jak se vyvíjí konzumace médií
v létě oproti ostatním měsícům roku. Nejčastěji v létě ve srovnání
se zbytkem roku posloucháme rádio, naopak v létě méně chodíme do kina a sledujeme TV obsah.
# Aktuality # Data # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Teenageři ve Spojeném království poprvé upřednostňují Instagram, TikTok
a YouTube jako zdroje zpráv před tradičními zpravodajskými kanály.
Problém pamatovat si všechna hesla k potřebným internetovým účtům má
téměř polovina lidí, zjistil výzkum Stem/Mark pro Seznam.cz.
# TV & video # Online # Data # Aktuality
Zvyšující se náklady za streamovací služby i každodenní výdaje mají
za následek rušení předplatných ve Velké Británii.
Čtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta
pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je
pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.