Michal Jordan: AdCross, RPD i měření mimo domov jsou výzkumné priority ATO
Projekt měření televizní sledovanosti a videoobsahu se nesmí zakonzervovat,
už teď musíme hledat cesty jeho dalšího rozvoje, říká nový jednatel ATO
Michal Jordan.
Projekt měření televizní sledovanosti a videoobsahu se nesmí zakonzervovat,
už teď musíme hledat cesty jeho dalšího rozvoje, říká nový jednatel ATO
Michal Jordan.
Z výzkumu mezi členskými agenturami tuzemské organizace APRA je většina
z nich ohledně vývoje v letošním roce optimistická.
Podle průzkumu Axocom uvažuje až třetina uživatelů streamovacích video
služeb o jejich zrušení kvůli zdražování nebo omezení hesel.
K neplacenému poslechu hudby Češi využívají z nabízených služeb
nejčastěji YouTube. V placeném poslechu je nejpreferovanější Spotify.
Papírové akční letáky dodávané potravinářskými řetězci do
poštovních schránek ztratily letos své dominantní postavení.
Alespoň někdy kempuje mírně nadpoloviční část tuzemské populace
starší 15 let. Nejběžnější formou přenocování je stan, zjistil
průzkum Ressolution Group a Nielsen.
Nabídka volně šířených stanic stačí více než 60 procentům diváků,
kteří za televizi neplatí a sledují televizi přes zdarma šířené
terestrické vysílání. Desetina pak zvažuje, že v následujícím roce
přejde k některému z operátorů placené TV. I to ukazují výsledky
Atmedia indexu.
Do reklamy v médiích za prvních sedm měsíců letošního roku vložila
nejvíce Prima, ukazuje monitoring Ad Intel.
# Data # Marketing # Aktuality
V posledních třech letech se čeští influenceři, kteří byli respondenty
spontánně zmiňováni jako první, příliš nemění. Vyplývá to
z nejnovějšího průzkumu Influencer monitor od VŠE.
Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze
definovat jako sociální, globální a mobilní.