• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/24688/michal-jordan

# TV & video # Data

Michal Jordan: AdCross, RPD i měření mimo domov jsou výzkumné priority ATO

Čt 21. září 2023 06:50 18 min

Projekt měření televizní sledovanosti a videoobsahu se nesmí zakonzervovat, už teď musíme hledat cesty jeho dalšího rozvoje, říká nový jednatel ATO Michal Jordan.

/media/25904/agentura-lide-pr-komunikace

# PR # Data

APRA: Tuzemské PR agentury letos čekají lepší výsledky

Po 18. září 2023 13:30 4 min

Z výzkumu mezi členskými agenturami tuzemské organizace APRA je většina z nich ohledně vývoje v letošním roce optimistická.

/media/20016/tv_video_online_shutterstock

# TV & video # Data

Třetina uživatelů streamovacích služeb uvažuje o jejich zrušení

So 16. září 2023 08:15 3 min

Podle průzkumu Axocom uvažuje až třetina uživatelů streamovacích video služeb o jejich zrušení kvůli zdražování nebo omezení hesel.

/media/10857/radio_poslech

# Audio # Data

Nejvyužívanější služby pro poslech hudby jsou YouTube a Spotify

Čt 14. září 2023 07:00 4 min

K neplacenému poslechu hudby Češi využívají z nabízených služeb nejčastěji YouTube. V placeném poslechu je nejpreferovanější Spotify.

/media/17941/letáky_shutterstock

# Marketing # Data

Papírový leták ztrácí po 30 letech prvenství

Po 11. září 2023 07:15 2 min

Papírové akční letáky dodávané potravinářskými řetězci do poštovních schránek ztratily letos své dominantní postavení.

/media/25691/stan_camping_unsplash

# Data

Kempování vyznávají hlavně mladí, nejběžnější je stan

So 26. srpna 2023 08:40 2 min

Alespoň někdy kempuje mírně nadpoloviční část tuzemské populace starší 15 let. Nejběžnější formou přenocování je stan, zjistil průzkum Ressolution Group a Nielsen.

/media/20023/tv_ovladac_shutterstock

# TV & video # Data

Placená televize je drahá pro třetinu českých diváků

St 23. srpna 2023 11:30 4 min

Nabídka volně šířených stanic stačí více než 60 procentům diváků, kteří za televizi neplatí a sledují televizi přes zdarma šířené terestrické vysílání. Desetina pak zvažuje, že v následujícím roce přejde k některému z operátorů placené TV. I to ukazují výsledky Atmedia indexu.

/media/20889/nanuk_zmrzlina_shutterstock

# Aktuality # Data

V segmentu zmrzlin letos nejvíc inzeruje značka Prima

Út 22. srpna 2023 12:30 1 min

Do reklamy v médiích za prvních sedm měsíců letošního roku vložila nejvíce Prima, ukazuje monitoring Ad Intel.

/media/1511/karel-kovar_kovy

# Data # Marketing # Aktuality

Nejznámějšími influencery zůstávají Kovy, Leitgeb a Mareš

So 19. srpna 2023 07:40 3 min

V posledních třech letech se čeští influenceři, kteří byli respondenty spontánně zmiňováni jako první, příliš nemění. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu Influencer monitor od VŠE.

/media/25607/dite_mobil_pixabay

# Marketing # Data

Nastupuje generace alfa: superinformovaná a stále online

Čt 17. srpna 2023 07:35 6 min

Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze definovat jako sociální, globální a mobilní.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.