V segmentu zmrzlin letos nejvíc inzeruje značka Prima

Do reklamy v médiích za prvních sedm měsíců letošního roku vložila nejvíce Prima, ukazuje monitoring Ad Intel.

Út 22. srpna 2023 12:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Výzkum

/media/20889/nanuk_zmrzlina_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/20889/nanuk_zmrzlina_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období leden–červenec 2023 v segmentu zmrzliny. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce, nejde tedy o reálné čisté investice. K největším inzerentům se v segmentu řadí značka Prima, následovaná Algidou a Monte.

/media/25662/investice_zmrzlina

Fullscreen Sdílet

-mav-

# Prima # reklama # inzerce # investice # zmrzlina # Ad Intel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.