• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/21258/festival_shutterstock

# Marketing # Data

Festivaly letos navštíví třetina populace, jezdí především mladší

Pá 5. září 2025 12:05 2 min

Třetina Čechů letos navštívila festival. Nejčastěji šlo o festival hudební. Informace o konání festivalu získávají účastníci nejvíce díky sociálním sítím, ukazuje výzkum ResSolution Group.

/media/jtrdqoag/marketing_psani_kreativita_pixabay

# Online # Data

Porušování autorských práv nevnímají Češi jako velkou hrozbu

Ne 31. srpna 2025 07:40 3 min

Většina Čechů vnímá jako největší hrozbu na internetu sexuální zneužívání dětí a související obsah, zatímco porušování autorských práv nebo prodej padělků považuje za méně škodlivé než lidé v jiných evropských zemích.

/media/5566/nakupy

# Data # Marketing

Nakupující Češi 45+: Aktivní, vybíraví a ne tak odlišní od mladších

Čt 28. srpna 2025 10:55 8 min

Spotřební chování Čechů ve věku 45–64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.

/media/24000/email_unsplash

# Online # Marketing # Data

Téměř polovina českých e-shopů nevyužívá e-mail marketing

Út 26. srpna 2025 15:40 3 min

Necelá polovina českých e-shopů zcela opomíjí e-mail marketingovou komunikaci se svými zákazníky, zjistila studie od Sherpas Tech.

/media/jgepfrqi/labubu_unsplash

# Marketing # Data

Polovina Čechů zná Labubu, většina ale za ně nezaplatí víc než 500 Kč

Po 25. srpna 2025 07:00 2 min

Podle průzkumu agentury NMS se s figurkami Labubu setkala už polovina Čechů, nejčastěji prostřednictvím sociálních sítí. Značka je nejznámější mezi generací Z.

/media/zchpeudv/freepik_woman-eating-healthy

# Marketing # Data

Zdraví berou spotřebitelé čím dál víc do svých rukou

So 23. srpna 2025 07:40 3 min

Více informací, chytré technologie i umělá inteligence, to vše přispívá k tomu, že jsou spotřebitelé aktivnější v péči o své zdraví. 

/media/20130/video_on-demand_shutterstock

# TV & video # Data

Streaming v Německu naráží na strop, roste přeskakování mezi službami

Pá 22. srpna 2025 14:05 3 min

Streamingový trh v Německu po letech prudkého růstu zpomaluje. Podle nejnovější studie Screens in Motion sice počet uživatelů předplatných služeb stále roste, ale jen mírně.

/media/20889/nanuk_zmrzlina_shutterstock

# Aktuality # Data # Reklama

Mezi značkami zmrzlin investuje nejvíc do reklamy Prima

Čt 21. srpna 2025 11:05 1 min

Producent zmrzlin Mrož nebo Pegas vynakládá do reklamy nejvyšší částku v segmentu zmrzlin. Vyplývá to z monitoringu ad Intel od Nielsenu.

/media/7078/podcast_shutterstock

# Audio # Data

Podcasty si pouští až pět milionů Čechů, narostl poslech týdně

St 20. srpna 2025 15:35 6 min

Podcasty pravidelně poslouchá více než polovina internetové populace, tedy zhruba 4,8 milionu lidí. Největší nárůst zaznamenaly skupiny mezi 25 a 44 lety, ale přibylo i starších posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Českého rozhlasu.

/media/1wxkbsi0/obchod_potraviny_unsplash

# Marketing # Data # Aktuality

Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola

St 20. srpna 2025 06:35 2 min

Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných výrobků.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.