• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/18467/xxxlutz_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Data

V segmentu nábytku loni nejvíce inzerovala XXXLutz

Út 4. března 2025 13:05 1 min

V loňském roce patřil k nejsilnějším inzerentů z prodejců nábytku řetězec XXXLutz. 

/media/u2gfzmx5/attention_freepik

# Reklama # Data

Tři tipy, jak zaujmout reklamou zákazníky, a nepropálit rozpočet

Po 3. března 2025 07:05 4 min

Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio. 

/media/1yflexhk/podcast-studio_freepik

# Reklama # Data

Reklama v podcastech by letos měla dosáhnout pěti miliard dolarů

Ne 2. března 2025 07:45 4 min

Reklamní investice do podcastů by se podle předpovědi společnosti WARC měly meziročně zvýšit o téměř 8 % na pět miliard dolarů.

/media/7316/video-online-vod

# TV & video # Data

Mladí preferují sledovat krátká videa na mobilu

So 1. března 2025 07:35 3 min

Diváci ve věku do 24 let tráví pětinu svého času určeného pro zábavu na různých obrazovkách sledováním videí na platformách sociálních médií, zatímco televizi věnují 16 % z tohoto času. Jiné je to ale v generaci starší 35 let, kde sledování televize převládá. Ukazuje to studie HUB Research.

/media/20692/elon-musk_newsweekshutterstock

# Online # Data

Na Muska a Zuckerberga se lidé dnes dívají spíš negativně

Pá 28. února 2025 07:00 2 min

Postavy Elona Muska a Marka Zuckerberga jsou v současné době vnímány více negativně než pozitivně, ukazuje aktuální průzkum Pew Research Center.

/media/h2akds55/social-media_freepik

# Marketing # Data

Co chtějí lidé od značek na sítích? Neskákat na každý trend!

Čt 27. února 2025 12:05 3 min

Většina lidí se na sociálních sítích snaží udržet prst na tepu doby. Krok by se spotřebiteli měly udržovat i značky, svézt se ale na každém trendu se jim nemusí vyplatit.  

/media/hiailfcb/sledovani_filmu_unsplash

# Data # Outdoor

Češi filmy sledují vícekrát týdně, téměř třetina denně

Čt 27. února 2025 07:10 4 min

Přes polovinu Čechů sleduje filmy vícekrát týdně, v kině i doma. Až 28 % lidí si je pouští denně nebo skoro denně.

/media/ixyh0lqs/havel_tadyhavelslysiteme

# Aktuality # Reklama # Data

Z filmů loni nejvíce inzeroval Tady Havel, slyšíte mě?

St 26. února 2025 17:10 1 min

V segmentu distribuce filmů byl loni nejsilnějším inzerentem snímek Tady Havel, slyšíte mě?, ukazují data Ad Intel. 

/media/24357/nakup_kosik_unsplash

# Aktuality # Retail # Data

Průzkum: Při výběru obchodu rozhodují poloha a slevy

St 26. února 2025 09:45 3 min

Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.

/media/fe4hs0c5/audio_kniha_freepik

# Data

Recenze patří k hlavním faktorům při výběru audioknihy

Pá 21. února 2025 10:40 3 min

Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.