Z filmů loni nejvíce inzeroval Tady Havel, slyšíte mě?

V segmentu distribuce filmů byl loni nejsilnějším inzerentem snímek Tady Havel, slyšíte mě?, ukazují data Ad Intel. 

/media/ixyh0lqs/havel_tadyhavelslysiteme

Fullscreen Sdílet

/media/ixyh0lqs/havel_tadyhavelslysiteme

Fullscreen Sdílet

Z filmů v loňském roce inzeroval nejvíce snímek Tady Havel, slyšíte mě? s ceníkovou hodnotou využitého reklamního prostoru ve výši 15 milionů korun. Druhý největší objem inzerce měl film Vlny a třetí GUMP – Jsme dvojka. Vyplývá to z dat Ad Intel společnosti Nielsen

/media/p45h5uvb/nielsen_filmy_monitoring-reklamy

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# výzkum # research # reklama # inzerce # Nielsen # film # Ad Intel # Vlny # distribuce filmů # snímek # Tady Havel # slyšíte mě? # Gump – jsme dvojka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.