Danone si na PR vybrala agenturu Neopublic

PR aktivity společnosti Danone od ledna letošního roku zajišťuje agentura Neopublic.

So 5. února 2022 08:15 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/19817/danone_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/19817/danone_shutterstock

Fullscreen Sdílet

 

Společnost Danone, do jejíhož portfolia patří značky jako Activia, Actimel, Danette, Kostíci, Alpro, Nutrilon či Hami, si na zajištění PR aktivit vybrala agenturu Neopublic. Jejím úkolem bude pomáhat hlavně s korporátní komunikací v České republice a na Slovensku. 

„Prostřednictvím našeho globálního rámce činnosti ,One Planet. One Health' budeme řídit trvale udržitelný růst podpory zdravého stravování prostřednictvím silného portfolia produktů, značek a služeb zaměřených na tento účel. Od agentury Neopublic očekáváme, že nám pomůže s korporátní komunikací nejen v Čechách, ale i na Slovensku,“ uvádí Mária Jendrišáková, manažerka pro korporátní záležitosti Slovensko. 

„Náš česko-slovenský tým udělá všechno pro to, abychom v rámci korporátní komunikace lépe dostali do povědomí veřejnosti témata jako výživa seniorů, flexitariánství nebo jiné zajímavé projekty z oblasti výživy,“ říká Štefan Vadocz, managing partner agentury Neopublic, jež pro Danone pracuje od letošního ledna. 

-stk- 

# agentura # komunikace # PR # tendr # výběrové řízení # Danone # Neopublic

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.