CzechTourism si na další dva roky vybral VCCP

Ve výběrovém řízení na přípravu globálního komunikačního konceptu si CzechTourism vybírá agenturu VCCP.

Čt 23. února 2023 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/4792/czechtourism

Fullscreen Sdílet

/media/4792/czechtourism

Fullscreen Sdílet

Organizace CzechTourism si ve výběrovém řízení na globální komunikační koncept, jehož zadání se soustředilo na prezentaci českých tradic, vybrala agenturu VCCP. Kampaň má za cíl představit Českou republiku jako zemi nečekaných zážitků.

„Možnost prezentovat ČR v zahraničí pro nás má velký význam, a tak jsme si jako výzvu stanovili přijít s komunikací, která bude vidět,“ popisuje vznik konceptu Ondřej Fiala, obchodní ředitel VCCP, a dodává: „Nyní vyvíjíme kampaň, která ma za cíl posunout komunikaci z konzervativní do inspirativní a nečekané.“ 

Kampaň by měla běžet v roce 2023 ve dvou vlnách především v sousedních zemích, ale i mimo Evropu. Zároveň VCCP v rámci spolupráce již připravuje březnovou kampaň na domácí turistiku pro místní publikum.

-stk- 

# reklama # agentura # VCCP # komunikace # tendr # CzechTourism # veřejné výběrové řízení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.