Czechdesign ve vánoční kampani cílí na „nepřání“
Ve své vánoční kampani hledá Czechdesign odpovědi na tradiční vánoční
„nepřání“.
Ve své vánoční kampani hledá Czechdesign odpovědi na tradiční vánoční
„nepřání“.
Nový vizuální styl Holešovické tržnice navrhla dvojice Josefiny
Karlíkové a Mateje Vojtuše.
Městská část Praha 6 představila nový vizuální styl od studia ReDesign.
Designéři zaměnili písmeno Ú ve slově Ústecký za symbol úsměvu
s mrkajícím okem jako čárkou.
Pražská tržnice vypisuje otevřenou soutěž na novou vizuální identitu.
Autorem nové vizuální identity města Ústí nad Labem je severočeské
studio Trifor.
Památník národního písemnictví otevře Muzeum literatury pod novou
vizuální identitou od 20YY Designers.
Pražské Výstaviště se pustilo nejen do rozsáhlé rekonstrukce, ale
vytvořilo i novou vizuální identitu.