Výstaviště Praha přichází s novou vizuální identitou

Pražské Výstaviště se pustilo nejen do rozsáhlé rekonstrukce, ale vytvořilo i novou vizuální identitu.

Út 21. července 2020 12:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/13472/prezentace_na-vystavisti_8

Fullscreen Sdílet

/media/13472/prezentace_na-vystavisti_8

Fullscreen Sdílet

Výstaviště Praha prochází v současné chvíli rozsáhlou rekonstrukcí. Odtěženy byly různé betonové pozůstatky starých staveb, revitalizací prošly trávníky, nové podoby se dostalo cestám. Přibyla dětská lanová stezka, fitness či parkour. Nyní jsou na řadě i budovy, včetně té bývalé restaurace Bohemia. Novou podobu areálu doprovodí i nová vizuální identita, jež se promítne do navigačního a informačního systému i celkové komunikace.

Nová identita pracuje s nápisem „Na Výstavišti“, přičemž hlavní myšlenkou je z obecného označení prostoru vytvořit místní název s cílem vytvořit z Výstaviště synonymum místa, kde se vždy něco děje. Jejími autory jsou designéři Tereza Hejmová, Štěpán Malovec a Martin Odehnal.

/media/13470/prezentace_na-vystavisti_5

Fullscreen Sdílet

/media/13471/prezentace_na-vystavisti_6

Fullscreen Sdílet

/media/13469/prezentace_na-vystavisti_2

Fullscreen Sdílet

Vítězný koncept vzešel ze soutěže, pořádané na začátku letošního roku, na novou vizuální identitu ve spolupráci s agenturou Czechdesign.

Přeměna všech materiálů, navigačního a informačního systému, plakátů, reklamních předmětů a mnoha dalšího bude probíhat po celý rok 2020.

-stk-

# soutěž # vizuální identita # design # Czechdesign # Výstaviště Praha # Tereza Hejmová # Štěpán Malovec # Martin Odehnal

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.