Autor textu MediaGuru
Další ročník konference Czech Internet Forum se bude věnovat situaci na
poli videoobsahu, autorského práva, personalizovaného cílení reklamy nebo
reklamního trhu.
Šestnáctý ročník konference Czech Internet Forum se bude mimo jiné zabývat tím, jak zahýbá českým mediálním trhem evropská směrnice o autorském právu a jaká je budoucnost personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran.
Czech Internet Forum letos proběhne 12. října. Na účastníky čeká 12 přednášek, velká panelová diskuze a 18 spíkrů: vše se odehraje na podiu Konferenčního centra City v Praze.
Jak si stojí česká placená videotéka Voyo v konkurenci streamovacích gigantů Netflix či HBO GO? Jaké je místo a budoucnost neplacených videoslužeb a online videoreklamy v Čechách?
Reklamní trh zažívá turbulentní období. Konference nabídne reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě.
Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Kdy můžeme novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat naopak nebudou?
Diskuze se zúčastní Jan Brendl ze Seznam.cz, Matěj Novák z DataSentics, David Voráček z CPEx a Lucie Zadák Pěnkavová z Czech News Center.
Vojtěch Lambert z LCG New Media promluví o TikToku a Snapchatu, Josef Šlerka z Univerzity Karlovy a Hana Friedlaenderová z výzkumné agentury Nielsen Admosphere o tom, jak obstálo zpravodajství v době pandemie covid-19. Martin Marek z DoDo se bude věnovat logistice – konkrétně tomu, jak zvládnout tzv. poslední míli.
K dispozici je web konference, kde se lze seznámit s dalšími tématy a spíkry, je zde i registrační formulář.
-mav-
# konference # video # VOD # cílení # Czech Internet Forum # cookies # CIF 2021 # pesronalizace
Autor textu MediaGuru