Politické strany v letákových kampaních často chybují
Zaměřte se na nerozhodnuté voliče a oslovte je personalizovaným letákem,
radí politikům Jan Senohrábek, expert České distribuční.
Zaměřte se na nerozhodnuté voliče a oslovte je personalizovaným letákem,
radí politikům Jan Senohrábek, expert České distribuční.
Data reklamního systému Sklik od společnosti Seznam.cz ukazují, že cílení
online kampaní s využitím vlastních dat se zvyšuje.
Cookies třetích stran v prohlížeči Chrome od Googlu zůstávají a s nimi
i status quo digitální reklamy.
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje
na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka
z Media Clubu.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje
zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické
loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a
Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain
Resorts.
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
Pokud uživatel nesouhlasí se zpracováním dat a chce web navštívit a
procházet ho bez reklamy, měl by za to zaplatit. Economia se přidává
k dalším provozovatelům českého internetu, kteří zavádějí
consent wall.