ČSFD končí s Impression Media, s agenturami bude jednat přímo

ČSFD.cz ukončuje ke konci dubna spolupráci s mediazastupi­telstvím Impression Media.

Pá 18. března 2022 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20247/csfd

Fullscreen Sdílet

/media/20247/csfd

Fullscreen Sdílet

Filmová databáze ČSFD ukončí ke konci dubna svou spolupráci s mediazastupitelstvím Impression Media, které ji doposud zastupoval v jednání s mediálními agenturami. Od 1. května si bude všechny mediální agentury obchodovat napřímo.

„Být u Impression Media bylo pohodlné, ale s našimi dnešními zkušenostmi jsem si již jistý, že napřímo budeme s agenturami spolupracovat efektivněji a přínosněji pro obě strany,“ sdělil na dotaz MediaGuru CEO společnosti Pomo Media Group, jež ČSFD zastřešuje, Martin Pomothy. 

ČSFD neboli Česko-Slovenská filmová databáze funguje jednak jako databáze filmů, seriálů a televizních pořadů, jednak jako sociální síť, kde mohou filmoví fanoušci sdílet své hodnocení či recenze filmů. Dále nabízí program všech českých a slovenských kin, přehled filmů vycházejících v kinech, VOD (video on demand), na DVD či Blu-ray nebo taky program desítek českých a slovenských televizních stanic. Měsíčně ji podle NetMonitoru navštíví přes tři miliony unikátních uživatelů. 

-stk- 

# reklama # film # kino # mediální agentura # Impression Media # ČSFD

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.