Spořitelna chce kampaní snížit škody v kyberprostoru
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
McDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje
tak Big Mac s „trochu jinou recepturou".
Po pěti letech přichází Paralen s novou kampaní. Jejím cílem je posílit
vnímání přípravku jako léku proti horečce a bolesti.
Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin
Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny.
Pilsner Urquell ve vánoční kampani apeluje na lidi, aby se ve svátečních
dnech věnovali svým blízkým.