Raiffeisenbank pokračuje s novými spoty „Samozřejmě"
Od pondělí nasazuje Raiffeisenbank nové spoty ke svému konceptu
Samozřejmě.
Od pondělí nasazuje Raiffeisenbank nové spoty ke svému konceptu
Samozřejmě.
V nové kampani Česká spořitelna podporuje své mobilní bankovnictví
George. Oslovit s ní chce zejména mladé.
T-Mobile spustil kampaň na předplacené karty. Snaží se zákazníky
roztančit odměnami.
Kofola spouští svou letošní zamilovanou kampaň, v níž podpoří variantu
s méně cukru.
Nová kampaň T-Mobile „Když vám dojdou data“ má přiblížit výhody
služby „Pořád online“.
Značka Bosch vytvořila e-shop s nářadím pro profesionální řemeslníky.
Vědět o něm dává kampaní s chorálem.
Nová kampaň Národního muzea zpochybňuje přesvědčení, že v minulosti
„bejvávalo dobře“.
Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin
Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny.