Česká spořitelna podporuje George, cílí na mladé

V nové kampani Česká spořitelna podporuje své mobilní bankovnictví George. Oslovit s ní chce zejména mladé.

Út 9. srpna 2022 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21870/george_kampan_srpen_2022_a

Fullscreen Sdílet

/media/21868/george_kampan_srpen_2022_a

Fullscreen Sdílet

Česká spořitelna spouští novou reklamní kampaň na podporu svého mobilního bankovnictví George. Chce ukázat, že s ním „jde vše hravě“. K vidění bude v televizi na Nově a České televizi, kině, outdooru, na internetu a sociálních sítích.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

V kampani je například komunikována možnost úspor díky slevovému programu Moneyback při placení kartou u vybraných obchodníků nebo také možnost vyhnout se frontám na úřadech díky bankovní identitě. Stejně tak ukazuje, jak si mohou klienti z bankomatu přes QR kód vybrat bezdotykově hotovost.  

Reklamní spot a obsah na sociální sítě se natáčely první prázdninový víkend v Praze – Dejvicích, Karlíně, na Žižkově a na Petrském náměstí. Celkový koncept kampaně připravila reklamní agentura VMLY&R, režie se ujal Luboše Vacke z Creative Embassy. „Chtěli jsme přijít s něčím mladým a pro mladé. Věříme, že je moderní zpracování se silnou muzikou bude bavit,“ doplňuje Tomáš Novotný, kreativní ředitel v agentuře VMLY&R.

-stk- 

# reklama # kampaň # VMLY&R # Česká spořitelna # Creative Embassy # ČS # Luboš Vacke # George

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.