Coca-Cola si v globální kampani pohrává s uměním
Ve své nové globální kampani Coca-Cola nechává ožít slavná umělecká
díla, její ikonická láhev na nich hraje hlavní roli.
Ve své nové globální kampani Coca-Cola nechává ožít slavná umělecká
díla, její ikonická láhev na nich hraje hlavní roli.
Které z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje
analýza agentury Ipsos.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka FuzeTea přichází na trh s novou příchutí. Nově má na etiketě
QR vedoucí na aplikaci Coke.
Coca-Cola se ve své nové kampani „Multivesmír na tebe čeká“ spojuje
s Disney.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku,
jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.
Coca-Cola navštíví se svým vánočním kamionem desítky měst na českém a
slovenském trhu.
Pramenitá voda Natura v nové edukační kampani připomíná důležitost
pitného režimu žen v těhotenství a při kojení.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce
značka Pepsi.
Značka Coca-Cola chce být pro mladé lidi pojítkem v důležitých momentech
plných emocí a vášně, například i v hudbě, říká brand manažerka
Mária Drotárová.
Sprite končí se svou zelenou lahví, nově se plní jen do čirých lahví,
které mají usnadnit recyklaci.