Coca-Cola si v globální kampani pohrává s uměním

Ve své nové globální kampani Coca-Cola nechává ožít slavná umělecká díla, její ikonická láhev na nich hraje hlavní roli.

Po 13. března 2023 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24139/cocacola_masterpiece

Fullscreen Sdílet

/media/24139/cocacola_masterpiece

Fullscreen Sdílet

Coca-Cola spustila novou globální kampaň s názvem „Masterpiece“ („Mistrovské dílo“), v níž její ikonická láhev putuje z jednoho uměleckého díla do druhého. 

Reklamní spot se odehrává v prostředí muzea umění, kde studenti tráví svůj čas skicováním mistrů. Ve chvíli, kdy jeden ze studentů usíná, jedna z namalovaných postav sáhne po lahvi Coca-Coly namalované Andym Warholem, následně se dostává do Ztroskotání od J. M. W. Turnera, Výkřiku od Edvarda Muncha, Ložnice v Arles od Vincenta van Gogh či k Dívce s perlou od Vermeera, která láhev Coca-Coly pro studenta otevírá, aby dostal patřičnou dávku inspirace a osvěžení. Kromě známých uměleckých děl se v reklamě objeví také práce od umělců z Afriky, Indie, Blízkého východu či Latinské Ameriky. 

„,Masterpiece’ není příběhem, v němž se Coca-Cola objeví…, sama Coca-Cola je tím příběhem,“ říká k nové kampani Pratik Thakar, Global Head of Creative Strategy and Integrated Content ve společnosti Coca‑Cola, s tím

V rámci kampaně rovněž vznikla online galerie, kde se nacházejí rozhovory se současnými umělci či 3D billboardy. Spuštěna byla nejprve v Latinské Americe, poté bude nasazena v Asii a během roku i na ostatních trzích světa.

-stk-

# reklama # kampaň # Coca-Cola # umělecké dílo # globální kampaň # online galerie

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.