ČEZ v imageové kampani představí technologické novinky

Skupina ČEZ spouští novou imageovou kampaň. Vedle svých dlouhodobých hodnot představí i technologické inovace.

St 26. května 2021 11:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16943/cez_image

Fullscreen Sdílet

/media/16942/cez-kv_maminka_final_vyska

Fullscreen Sdílet

ČEZ staví svou novou imageovou kampaň na paralelách osobního a pracovního života. Inspiruje se přitom přístupem svých zaměstnanců a jejich zodpovědnosti. Cílem je představit nejen dlouhodobé hodnoty značky, ale také technologické novinky. Zároveň bylo snahou dostat do kampaně co nejvíce uvěřitelnosti a značku ČEZ přiblížit lidem.

První část kampaně, zaměřená na podporu klíčového atributu péče, byla spuštěna 10. května. Zdůrazněna je v ní dostupnost ČEZu a proaktivní řešení problémů. Druhá část naváže prezentací technologických řešení pro domácnost, jako je fotovoltaika, battery box či tepelné čerpadlo, které ČEZ sám vyvíjí.

Reklamní spot z první části kampaně, jež se zaměřuje na atribut péče.

Reklamní spot z druhé části kampaně, prezentující technologická řešení pro domácnost

„Předchozí kampaň, kde zákazníci vysvětlovali, proč zvolili ČEZ, dopadla velmi úspěšně a nastavila tak laťku hodně vysoko. Byla tedy otázka, kudy dál... Nakonec jsme zvolili emotivní cestu, kdy naši zaměstnanci popisují, jak přenesli do práce něco, co se naučili v osobním životě. Věřím, že tato kampaň povzbudí naše zákazníky k tomu, aby nás mohli s klidným svědomím doporučit,“ uvádí Daniel Krištof, ředitel úseku Segmenty a marketing pro ČEZ Prodej. 

Strategický a kreativní koncept vznikal v úzké spolupráci mezi interním týmem ČEZ a agenturou McCann Prague. Natáčelo se s reálnými nehereckými rodinami, a to za nejpřísnějších lockdownových opatření.  

Od začátku jsem byl přesvědčen, že kampani, která ukazuje paralelu osobního a pracovního života, bude slušet velká míra autenticity, upřímnosti a odlehčené atmosféry. Shodli jsme se, že chceme, aby kampaň nic nepředstírala. Jedině tak bude důvěryhodná. Proto jsme uspořádali extenzivní konkurs na skutečné rodiny tak, aby děti a rodiče spolu hráli pohromadě,“ popisuje režisér kampaně Tomáš Mašín. 

Kampaň bude k vidění napříč všemi komunikačními kanály.

-stk- 

# reklama # kampaň # McCann Prague # Tomáš Mašín # ČEZ # ČEZ prodej

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.