České dráhy volí na kreativu DDB, změní se komunikace

Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly DDB Prague.

Čt 16. ledna 2025 08:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/2091/ceske-drahy

Fullscreen Sdílet

/media/2091/ceske-drahy

Fullscreen Sdílet

České dráhy si v tendru vybraly pražskou reklamní agenturu DDB. Ta Českým drahám zajistí kompletní ATL a BTL komunikaci. Úkolem bylo oslovit i ty, kteří vlakem běžně necestují. Vystřídá tak stávající Havas, která v poledních letech připravila několik kreativ s Ivanem Trojanem.

Spolupráce odstartovala oficiálně začátkem roku 2025. První novinkou bude televizní spot, který představí vlakové soupravy ComfortJet. Proměnou projdou také BTL materiály, jako například letáky nebo plakáty, a celková marketingová komunikace.

„Cílem bylo sjednotit všechny linky komunikace, a zvýšit tak rozpoznatelnost značky. To všechno v duchu našeho claimu Moderně a spolehlivě,“ říká Jakub Otava, ředitel Odboru komunikace ČD.

České dráhy se navíc stávají oficiálním dopravcem agentury. „Každý teambuilding nebo jakákoliv pracovní cesta. To všechno bude mít v DDB odteď jedno společné. Skvělé výhledy, pohodlné sedačky a taky třeba restaurační vůz. Prostě kamkoliv se v agentuře vydáme, pojedeme vlakem,“ uvedl Jan Faflík, CEO DDB Prague.

-mav-

# reklama # agentura # tendr # DDB # České dráhy # marketingová komunikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.