# Aktuality # Výzkum # Marketing
V kreativních oborech využívá AI přes 80 % firem
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
# Reklama # Marketing # Výzkum
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce
podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst
investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly
DDB Prague.
V čele marketingu a komunikace skupiny ČSOB střídá Jiří Jón Renatu
Němcovou Pixovou.
Do čela marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastupuje od
2. prosince Michal Šlechta.
Po téměř šesti letech odešel dosavadní ředitel značky a marketingové
komunikace T-Mobile Ladislav Báča. Zastupuje ho Iva Menclová.
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit
chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího
Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím
spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá
do marketingové strategie firmy.