České dráhy na ATL komunikaci opět volí Havas

Společnost České dráhy si v podzimním výběrovém řízení na nadlinkovou komunikaci vybrala svou dosavadní agenturu.

St 21. prosince 2022 07:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21160/cd_jet

Fullscreen Sdílet

/media/21160/cd_jet

Fullscreen Sdílet

České dráhy si ve svém podzimním výběrovém řízení, do kterého bylo pozváno osm agentur, opět vybralo agenturu Havas. Úkolem oslovených agentur bylo vypracovat návrhy na dvě kampaně v rámci celoroční komunikace: skript spotu propagujícího komfortní cestování a taktickou kampaň na Skupinovou jízdenku. Tendr byl konaný pod záštitou AKA.

„Během čtyřleté spolupráce s Českými drahami se nám podařilo společně etablovat koncept, který perfektně funguje, a navíc lidi baví. Těší mě, že můžeme dál pokračovat v jeho rozvíjení,“ dodává kreativní ředitel Havasu Jakub Kolářík k vítězství v tendru.

Dosavadní komunikace staví na propojení s hercem Ivanem Trojanem, s nímž byla spolupráce prodloužena. České dráhy s ním natočí již desátý spot v pořadí. 

-stk- 

# kreativa # AKA # tendr # výběrové řízení # Havas # České dráhy # Ivan Trojan # ATL # ČD

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.