Česká značka Sellier & Bellot uvedla svou dosud největší ATL kampaň

Česká značka Sellier & Bellot spustila při příležitosti existence 200 let svou první globální kampaň.

Ne 3. srpna 2025 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/peha3tkp/sellioer-a-belliot

Fullscreen Sdílet

/media/peha3tkp/sellioer-a-belliot

Fullscreen Sdílet

Značka Sellier & Bellot spouští svou dosud největší komunikační kampaň v historii firmy. Děje se tak při příležitosti 200. výročí společnosti. Jde zároveň o historicky první celoevropskou ATL kampaň této značky.

Úkolem agentur bylo vytvořit dvě verze spotu, které dokážou odvyprávět myšlenku kampaně v souladu a s respektem k rozdílným legislativním rámcům jednotlivých evropských trhů. Natáčení probíhalo v exteriérech nedaleko Prahy a v lesích západních Čech, o které vlašimská společnost aktuálně pečuje.

Za vznikem ATL kampaně stojí spolupráce dvou pražských agentur Lemonade a Moneyball, které svěřily režii a kreativní exekuci spotu autorské dvojici Štěpán Zálešák a Gašper Šnuderl ze studia Wabisabi Films. 

Spot zve diváka k ohni, kde se vypráví příběhy, připomínají hrdinové a vznikají legendy. Značka vyzývá lovce, dobrodruhy a hrdiny napříč kontinenty, aby sdíleli osudy předků i své vlastní. Spot je ke zhlédnutí zde.

„Chtěli jsme vyprávět příběh, který není o konkrétním produktu, ale o emocích, zážitcích a hodnotách, které značka po 200 let reprezentuje,“ říká za režisérské duo Gašper.

-mav-

# reklama # spot # ATL # Sellier & Bellot

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.