Tématu koronaviru by se měla reklama raději vyhnout
Zneužití pandemie koronaviru k prodeji doplňků stravy či roušek
z nanovláken nezůstává bez reakce.
Zneužití pandemie koronaviru k prodeji doplňků stravy či roušek
z nanovláken nezůstává bez reakce.
Adler založil speciální e-shop pro prodej textilie do roušek, kterou
vyvinuli odborníci z Technické univerzity v Liberci, vyrábí ji firma
Obrokov.
Česká spořitelna spouští novou kampaň „Společně to zvládneme“.
Svůj reklamní prostor věnuje dobrým zprávám.
Internetový srovnávač Heureka.cz zablokoval přes 50 e-shopů, které
nabízí zboží související s epidemií koronaviru za přemrštěné ceny.
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.
Nedostatek roušek vyústilo v akci „Šije celé Česko“. Zapojuje se
veřejnost i firmy. E-shopy zaznamenávají skokový nárůst prodejů šicích
strojů.
I k situaci s pandemií koronaviru se musí firmy postavit čelem a
komunikovat ke svým spotřebitelům, píše firma Socialbakers.