CerebroAd má novou segmentaci dat AdArrows pro RTB

Nová segmentace má pomoci zasáhnout uživatele s určitým záměrem, který vychází z chování uživatele za posledních 21 dní.

Čt 24. září 2020 12:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Internet & Mobil

/media/3611/cerebroad_pocitac

Fullscreen Sdílet

/media/3611/cerebroad_pocitac

Fullscreen Sdílet

Společnost CerebroAd připravila novou segmentaci dat AdArrows. Nová segmentace má pomoci zasáhnout uživatele s určitým záměrem, který vychází z chování uživatele za posledních 21 dní. Data mají pomoci především v rámci taktických kampaních, kde se očekává okamžitý přínos.

Cenová hladina byla podle firmy nastavena nejníže, jak jí to umožňují platformy pro její prodej (DSP). V Adformu je cena 5,64 Kč za CPM. V DV360 je velmi podobná, nicméně záleží na konkrétních podmínkách s Googlem.

Data mají být v přehledné struktuře, která je nyní v nejvyšší úrovni dostupná pro všechny účty Adform. Každá kategorie má minimálně jednu úroveň podkategorie. Individuální dohody s klienty jsou možné.

-mav-

# reklama # Adform # online # RTB # CerebroAd # DSP # AdArrows

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.