Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies
třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety.
Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce
čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.
Video reklama na velkých obrazovkách chytrých televizorů (CTV) začíná
zajímat i tuzemské zadavatele. Do dvou let by se její možnosti mohly více
rozšířit, naznačilo setkání Adform a Tivio.
Technologicky je český internetový trh připraven na dobu bez cookies
třetích stran. Bez ohledu na poslední oznámení Googlu by se značky měly
připravit na to, že online míří do éry bez cookies, zaznělo na Adform
Summitu.
Pro ČSOB vytvořila společnost Adform ve spolupráci s Publicis Groupe a
Tivio Studio první programatickou kampaň v lineární televizi.
Na pozici Sales Manager přichází do pražské pobočky společnosti Adform
Radek Loský.
V nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů
v online prostředí napříč všemi nákupními typy.