CCC ve vánoční kampani nahlíží svým hrdinům do oken

Obuvnická značka CCC přichází s vánoční kampaní „Winter Stories“.

Po 30. listopadu 2020 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15026/marketing_ccc-lasocki-space-for-energy_slider

Fullscreen Sdílet

/media/15024/marketing_ccc-lasocki-space-for-energy

Fullscreen Sdílet

Ve své vánoční kampani „Winter Stories“ zdůrazňuje prodejce obuvi CCC  hodnotu opravdových emocí a vztahů, které nás pojí k našim blízkým.

K prezentaci byla vybrána značka Lasocki, která je zaměřena na lidi všech věkových skupin a různých stylů. Kampaň se skládá ze tří epizod, během nichž nechává nahlédnout do oken starého činžovního domu, kde se odehrávají různé vánoční příběhy. Zatímco v prvním bytě žije vícegenerační rodina – rodiče, prarodiče a děti –, v druhém spolu bydlí dvě kamarádky, které rády experimentují se stylem, a třetí je věnován mužům, kteří jsou v módě odvážní a expresivní. 

Reklamní spoty se budou objevovat od konce listopadu do 13. prosince na kanále TV Prima, až do 20. prosince poběží v online prostředí. Jakmile se otevřou prodejny, bude kampaň k vidění i na LED obrazovkách v celé prodejní síti.

Originální spot v polštině, pro český trh bude adaptován.

Režie reklamních spotů se ujal Alvaro Colom, který v minulosti natáčel pro značky jako Dior, Saint Laurent, Burberry nebo Louis Vuitton. Fotografem byl Mateusz Stankiewicz.

/media/15023/marketing_cc-lasocki-space-for-joy_2

Fullscreen Sdílet

-stk- 

# reklama # kampaň # obuv # vánoční kampaň # CCC # Lasocki # Alvaro Colom # Mateusz Stankiewicz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.