Carat se bude dál starat v Evropě o média firmy Kellogg's

Společnost Kellanova, běžně známá jako Kellogg's, si na média na evropských trzích opět zvolila agenturu Carat.

Út 22. října 2024 18:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/dd4noscw/cheez-it-carat

Fullscreen Sdílet

/media/dd4noscw/cheez-it-carat

Fullscreen Sdílet

Carat, mediální agentura ze sítě Dentsu, naváže díky výhře v tříměsíčním výběrovém řízení na více než šestnáctiletou spolupráci se společností Kellanova (dříve známá jako Kellogg Company a běžně známá jako Kellogg's). Agentura se bude i nadále starat o média, digitální a datovou strategii, plánování a nákup pro značky jako Pringles, Special K nebo Cheez-It ve 28 evropských zemích včetně Česka.

Kellanova zároveň rozšiřuje také spolupráci s Merkle, CX agenturou Dentsu, která jí poskytuje servis od roku 2023. Společně chtějí transformovat způsob, jakým výrobce cereálií a snacků přistupuje k digitálním zákaznickým cestám v rámci Evropy.

„Během výběrového řízení Carat opět prokázal, že může významně zlepšit naši schopnost budovat komplexní vnímání značky, které přináší změnu zákaznického chování. Jejich prezentace, která spojovala oblast dat, zákazníků a technologií byla opravdu působivá. Těšíme se na pokračování našeho partnerství,“ komentuje Paul Humphries, Chief Marketing Officer, Kellanova Europe.

-stk- 

# média # mediální nákup # mediální plánování # tendr # výběrové řízení # Carat # Pringles # Kellanova # Kellog´s # Kellogg Company # Special K # Cheez-It

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.