Brašnářství Tlustý jde poprvé s kampaní do televize

Společnost Brašnářství Tlustý připravila svou první televizní kampaň.

Po 7. června 2021 11:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17094/tlusty_tvc

Fullscreen Sdílet

/media/17094/tlusty_tvc

Fullscreen Sdílet

Společnost Brašnářství Tlustý, která je známa svou rukodělnou výrobou a online prodejem, připravila svou první televizní kampaň.

„Online reklamu máme dobře nastavenou, ale potřebovali jsme se dostat o úroveň výše.
A to bez televize nejde,“ zdůvodnil Ivan Petrův, jednatel společnosti. Vzhledem k tomu, že Brašnářství Tlustý se objevuje v televizi poprvé, má kampaň dvě části. Jedna z nich pomáhá budovat povědomí o značce, druhá je aktuální nabídka.

Televizní kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Haze (tvůrčí tým Martin Charvát a Tereza Hussarová), mediální nasazení má na starosti Petr Majerik

Kampaň vychází z faktu, že výrobky Brašnářství Tlustý nejčastěji používají muži, ale nakupují je ženy. Jejím ústředním heslem je tak slogan: Od žen pro muže. Kampaň běží po celý červen a má i svou online verzi. 

Zdroj: Brašnářství Tlustý

Zdroj: Brašnářství Tlustý

-mav-

# reklama # Brašnářství Tlustý # Haze # Martin Chrvát # Petr Majerik

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.