Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce
ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce
ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Inspektoři ČOI mají podezření na užití nekalé obchodní praktiky.
Jeden den oznámilo Brašnářství Tlustý, že stojí před krachem. Den poté
přiznalo, že jen potřebuje více zakázek. Vlnu solidarity střídá
rozhořčení.
Brašnářství Tlustý se rozhodlo zdražit. „Nelze srovnávat rukodělný
český výrobek s výrobkem z kontejneru z Asie,“ vysvětluje ředitel
firmy Ivan Petrův.
Brašnářství Tlustý se svou nabídkou nově věnuje i firemním
zákazníkům. Za loňský rok se mu tržby zvýšily meziročně o 37 %.
Společnost Brašnářství Tlustý připravila svou první televizní kampaň.
Brašnářství Tlustý využívá ke komunikaci hlavně Facebook. „Je to pro
nás základní kanál, kterému se nic nevyrovná. Když tam vložíme peníze,
tak je konvertujeme 1:8,“ říká Ivan Petrův, jednatel firmy.
Michal Krčmář bude v Brašnářství Tlustý řídit e-commerce, české
výrobky chce dostat do celého světa.