Brand skupiny Heureka Group vede Jiří Struk

Brand marketing skupiny Heureka Group řídí od července Jiří Struk.

Út 26. července 2022 12:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/21749/jirka-struk-head-of-brand-heureka-group

Fullscreen Sdílet

/media/21749/jirka-struk-head-of-brand-heureka-group

Fullscreen Sdílet

Šéfem brand marketingu skupiny Heureka Group se stal od července Jiří Struk. Jedním z jeho klíčových cílů v nové roli bude pokračovat ve sjednocování a posilování brandu skupiny jako evropského lídra a marketplace, působícího na devíti trzích střední a východní Evropy. Zaměří se také na sjednocení všech značek skupiny do jedné vizuální identity. Jiří Struk do společnosti přichází z PepsiCo. 

„Intenzivnější mezinárodní spolupráce a synchronizace aktivit k dosažení synergií bude jedním z mých prvních úkolů v Heurece,“ říká ke své nové roli Jiří Struk, jenž povede 23 lidí, a pokračuje: „Samozřejmostí bude posilování pozice e-commerce lídra v regionu střední Evropy spolu s důrazem na posun od jednotlivých nákupních srovnávačů a rádců k jednotné marketplace platformě.“ 

Kromě B2C komunikace bude součástí Strukovy agendy také propojování aktivit směrem k B2B partnerům. „Na mnoha úrovních působíme mezinárodně už teď, například pod značkou Heureka Insights nabízíme našim partnerům datové reporty napříč celým regionem nebo z jednotlivých zemí. Regionálně působí také náš obchodní tým, díky čemuž nabízíme našim partnerům hodně zajímavé možnosti spolupráce,“ říká Jiří Struk. Heureka Group v březnu letošního roku představila novou firemní identitu včetně tří B2B značek. 

Jiří Struk dříve pracoval v PepsiCo, kde působil jak v lokálním vedení společnosti, tak posléze čtyři roky se zodpovědností za marketingovou agendu vybraných mezinárodních značek pro region 35 zemí Evropy. Zkušenosti má také ze společností Maxxium a Sony.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Heureka # brand # Heureka Group # brand marketing # Jiří Struk

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.