Heureka spouští kampaň s „bohyní nakupování“
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Heureka Group má čtyři nové členy představenstva. Patří k nim také
nový CMO Jan Gemrich.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení
růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Heureka přichází s možností vyhledávání, nově nabízí hledání
i podle ověřených slev.
Druhé čtvrtletí letošního roku přineslo pokračující mírný vzestup
v oblasti e-commerce.
První čtvrtletí letošního roku zakončila tuzemská e-commerce s celkovým
růstem tržeb o 4 %.
Heureka chce svou vánoční kampaní připomenout kouzlo a autentičnost
svátků.
Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce
v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf
brand marketingu Jiří Struk.