Billa staví náborovou kampaň na plné hlavě jídla

226× denně myslí průměrný člověk na jídlo, Billa však hledá kandidáty, kteří tak činí častěji.

St 16. června 2021 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17195/billa_kdyzmatejidlaplnouhlavu

Fullscreen Sdílet

/media/17197/billa_nabor_kv

Fullscreen Sdílet

Billa ve své nové náborové kampani využívá svůj dlouhodobý komunikační koncept „Když jde o jídlo, myslíme na vše“, jenž staví na překvapivých faktech o jídle. Odráží se od toho, že průměrný člověk myslí na jídlo 226x denně. Vzhledem k tomu, že se řetězec profiluje jako expert na jídlo, hledá zaměstnance, kteří tak činí ještě častěji a mají „plnou hlavu jídla“. Ve stejném duchu se nese i druhá – interní část kampaně určená stávajícím i budoucím zaměstnancům. 

Náborovou kampaní chce Billa oslovit zájemce napříč širokým spektrem do všech svých segmentů – na rozmanité pozice do svých prodejen či na centrální sklad i kanceláří v Modleticích. V kreativním zpracování se tváře uchazečů ukrývají za ikonickými potravinami.

Zmíněná druhá část kampaně, vycházející z podobné vizuální podoby, je určena pro interní účely. „Plná hlava jídla“ je zde transformována do myšlenky, že za skvělým jídlem v Bille stojí experti, tedy její zaměstnanci. Jejím cílem je poděkovat všem, kteří pro řetězec denně pracují. Jednotliví figuranti na klíčových vizuálech byli vybráni z řad zaměstnanců.

/media/17196/billa_kv_interni

Fullscreen Sdílet

„Nechtěli jsme vytvořit další sterilní náborovou inzerci s usmívajícími se fotomodely, ale přijít s kampaní, která by zaujala a ukázala, kdo jako firma jsme. Tak abychom zaujali a oslovili ty správné uchazeče o práci u nás a zároveň posílili příslušnost k ,Billa rodině' u našich stávající kolegů,“ říká marketingová ředitelka společnosti Lucie Průšová.

Kampaně budou k vidění v tisku a na internetu. Za kreativním konceptem stojí agentura McCann Prague. Fotografie vytvořil Ondřej Košík.

-stk-

# reklama # kampaň # Billa # McCann Prague # náborová kampaň # Ondřej Košík # interní kampaň

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.