Kam koukáte? Jak zaujmout diváky, když nejspíš nedávají pozor
Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem
mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla
vůbec nějaký dopad?
Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem
mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla
vůbec nějaký dopad?
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Nejvyšší podpořenou znalost mezi českými uživateli vykazují z VOD
služeb Netflix, Voyo a Disney+, ukazuje nová studie Behavio Labs.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Behavio uvádí na trh novinku v podobě testování efektivity kampaně. Cena
za test se může dostat pod 20 tisíc korun.
Konference Brandstorming 2023 účastníkům odhalila, jak efektivně budovat
svoji značku a vycházet přitom z vlastních hodnot. Pro úspěch je
klíčová kreativita a dobře zvolená strategie.
Podle AKA vede snížení rozpočtů na komunikaci k dlouhodobému propadu
prodejů.
Výzkumná agentura Behavio Labs spustila ostrou verzi webového nástroje
Behavio Platform.
Behavio Labs analyzovala vybrané reklamní kampaně a zjišťovala, jak si
vedly z hlediska klíčových podmínek úspěšné reklamy.