Autor textu MediaGuru
Gin Beefeater na český trh přináší novinku Blood Orange. Podporu chystá
kampaň v létě.
Společnost Jan Becher Pernod Ricard uvádí na český trh novinku gin Beefeater Blood Orange. Marketingově ji podpoří v létě.
Od začátku února je novinka dostupná ve velkoobchodě, v průběhu března a dubna se dostává do maloobchodní sítě, konkrétně do řetězců Albert, Billa, Globus a Tesco, v květnu bude k dispozici i v Penny. V online prostředí je od března v prodeji na Alkohol.cz, v první půlce dubna ji nabídne Rohlík.cz, následovat bude Košík.cz a další.
Gin Beefeater Blood Orange je pojat jako unisexové pití. Značka s ním chce navázat na svou úspěšnou růžovou variantu – Beefeater Pink. S novinkou cílí primárně na aktivní lidi z měst ve věku 25–35 let. Velké podpory se jí dostane v létě, a to především na internetu a v outdooru.
-stk-
# reklama # kampaň # novinka # alkohol # Beefeater # gin # Beefeater Blood Orange # Beefeater Pink
Autor textu MediaGuru