Baťa si v letní kampani hraje s barvami a láká mladší generaci

Nová kampaň navazuje na globální komunikační linku Surprisingly Baťa, která ukazuje značku v nových barvách a chce přitáhnout pozornost mladší generace.

Po 20. června 2022 12:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21387/bata

Fullscreen Sdílet

/media/21387/bata

Fullscreen Sdílet

Tradiční obuvnický dům Baťa představil svou letní kolekci v nové kampani. Navazuje na globální komunikační linku Surprisingly Baťa, která ukazuje značku v nových barvách a chce přitáhnout pozornost mladší generace. Lokální kampaň připravila agentura Symbio.

V nové kampani tvořené sérií šesti klíčových vizuálů se koncept propisuje do online i offline kanálů, přičemž hlavním touchpointem jsou výlohy prodejen Baťa. Kampaň ukazuje produkty zasazené do snové až bizarní kompozice, obklopené objekty, které dokreslují příběhy spojené s párem bot. „Chtěli jsme se na jarní a letní kolekci podívat obráceně. A to doslova. Představit povahu jednotlivých bot, a tu vizuálně i emočně přenést na zákazníky. Bota je pro nás piedestal lidské nálady. To, jak jsme obutí udává tón našemu dni. Hravé texty, výrazné barvy a nevšední rekvizity tak vyzdvihnou i tradičnější modely. Věříme totiž, že v módě i v životě je vše o kontextu,“ vysvětlují kreativci kampaně, art director Jaroslav Mašek a copywriterka Helena Johnston.

<iframe width="455" height="809" src="https://www.youtube.com/embed/JH2FmUFRBwY" title="Bata Bonsai 1x1 MD v01" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zdroj: Baťa

Cílem kampaně je upoutat pozornost zákazníků a zvýšit spontánní zájem o značku. Zároveň má znovu přilákat i mladší generace. „Kampaň i výběr produktů vychází z naší nové ambice – být nejlepší v segmentu, který je pro značku Baťa přirozený a kde se výrazně odráží změny ve spotřebě. Deformalizace způsobu života otevírá nové možnosti pro design casual produktů a právě ty jsou a budou jádrem kampaní Baťa. Akcentovat chceme také udržitelný přístup k výrobě, kvalitativní parametry a technologické aspekty komfortu i koncentraci výroby do Evropy,” vysvětluje Vladimír Špelda, manažer kolekce značky Baťa.

-mav-

# reklama # kampaň # léto # Baťa

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.