Tři tipy, jak zaujmout reklamou zákazníky, a nepropálit rozpočet
Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez
nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio.
Existuje několik způsobů, jak svou kreativou získat diváckou pozornost bez
nutnosti investovat miliony, píše Votějch Prokeš z agentury Behavio.
# Aktuality # Výzkum # Reklama
Nejznámějšími značkami v segmentu prodejců obuvi jsou Baťa a Deichmann
s více než 90% znalostí. Druhý z uvedených pak investuje do reklamy
nejvíce. Srovnání přináší NADA.
Ovečkárna představuje pod svou značkou Woolee tenisky z recyklované vlny.
Vyrobila je ve spolupráci s Baťou.
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Nová kampaň navazuje na globální komunikační linku Surprisingly Baťa,
která ukazuje značku v nových barvách a chce přitáhnout pozornost
mladší generace.
Thomas A. Baťa uvádí kampaní pod značkou Mont Gele Gear kolekci
prémiového lyžařského a outdoorového oblečení.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.