Atmedia: Růst televizní reklamy přetrvával i v prvním pololetí

V prvním pololetí letošního roku zaplnila Atmedia svůj reklamní prostor téměř ze sta procent.

Čt 7. července 2022 09:40 2 min Sdílet

# Aktuality # TV

/media/1308/tv-obraz

Fullscreen Sdílet

/media/1308/tv-obraz

Fullscreen Sdílet

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje podle zastupitelství Atmedia i v letošním roce. Uvedla to na základě výsledků prvního pololetí a stejný vývoj odhaduje i pro druhou polovinu roku. 

„Vysoká poptávka po TV reklamě, kterou jsme pozorovali již loni, pokračovala i v prvním pololetí letošního roku,“ uvedla Michaela Suráková, Managing Director společnosti Atmedia. „Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ dodává Suráková s tím, že výhled do dalších měsíců zatím zůstává obdobný.

I z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě se společnost Atmedia soustředí na rozšiřování portfolia tematických televizních stanic. Posledním přírůstkem v portfoliu Atmedia se v dubnu letošního roku stal filmový kanál FilmBox Stars

Atmedia má v současnosti ve svém portfoliu 31 tematických televizních stanic, z toho 26 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti (na 2 TV stanicích zatím neprodává reklamní prostor). V prvním pololetí letošního roku dosáhly společně 4,8 % podílu na sledovanosti v CS 15–69 a 4,6 % v CS 4–14. Společně oslovily každý měsíc průměrně 5,6 milionu diváků starších čtyř let, kteří sledováním pořadů na těchto televizních stanicích trávili v průměru přes jednu hodinu denně.

Soubory ke stažení

-mav-

# TV # reklama # Atmedia # GRP # Michaela Suráková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.